25 Haziran 2010 Cuma

Yedi katlı pasta




Evet bu pastayı ben ve kardeşim yaptık.Sevgili arkadaşım Semra eşinin kardeşinin düğününde pastayı senin yapmanı istiyorum dediğinde çok mutlu oldum.içi çikolatalı ve muzlu dışı vişne jöleli ve kremalı oldu.detaylar arasında 95 adet yumurtadan muteakip oldugunu 5 kg kadar muz konduğunu 10 kg süt 7kg krem şanti ....gibi pek çok şey.Pastayı yaparken sevgili kardeşim ASLI gerçekten bana çok yardımcı oldu.Tabi eşim olmasaydı ben bu pastayı Florya'ya nasıl götürürdüm nasıl montaj yapardım bilemiyorum.iyiki varlar ve iyiki yanımdalar onları çok seviyor ve öpüyorum.Bunun yanısıra anneme babama çoçuklara baktıkları için, Meral'e herzaman ki tavrıyla sen yaparsın arkadaşım diyerek destegine ve apartman komşularıma ilgilerini esirgemedikleri için(buzdolaplarını işgal edişimden dolayıda)yine tefonla bana destek veren teyzemler o guruba dahil olanlara çok ama çok teşekkür ederim.İYİKİ VARSINIZ...ha...pastamı çok beğenilmiş övgü dolu sözlerle teşekkürler geldi.YENİ EVLİ ÇİFTİMİZE MUTLULUKLAR...

1 yorum:

Selma Alkan dedi ki...

cok guzel olmus ellerine saglik..optm selma