9 Aralık 2011 Cuma

şimşek pastası


















Sevgili Çınar için tasarladığım mc queen pastasını bizim Ege çok beğendi laf aramızda çok da kıskandı bari bana yapmadın ,verdin o zaman daha çok resim koy anne diyip pepee gibi küstü bayılıyorum onun bu hallerine canım oğluşum en kısa zamanda ona da yaparım inşallah;(

bu arada doğum günü çoçuğumuz Cınar Akın herşey gönlünce olsun büyüyünce model model arabaların olsun sen de ege de araba koleksiyoneri olun inşallah hemi daha ne desem bilemedim :)))mutlu huzurlu olun başarılı olun inşallah....ha bu arada aldığım duyumlara göre Cınar pastanın üst mc queen kısmını kimseye yedirtmemiş buzdolabında tutuyormuş ben de pasta falan sevmem diyordu bana telefonda teşekkür ederken canım ya Çınar yerim seni çok şekersin...öpüyorum seni...

Hiç yorum yok: