5 Ekim 2011 Çarşamba

şimşek mcquin kurabiye
























Siparişimiz internet üzerinden bana ulaşan Elif Hanım tarafından biricik oğlu Burakhan içindi. Burakhan 5 yaşına yuvada düzenlenen doğum günü partisinde tutkusu olduğu mcqueenli kurabiyeleriyle kutladı.Burakhan'a nice mutlu sağlıklı güzel ve bol arabalı bir ömür diliyorum bence böyle araba tutkunlarına edilecek en güzel temenni bu olsa gerek ne dersiniz.:)


Sevgili oğlumun sipariş olan mc queenlerin yanından hiç ayrılmadığının en güzel örnegi de bu resim olsa gerek ,kurabiyelere bayıldı 2 gündür üstünü bile çıkarmıyor ,2 kez filmine gitti doymuyor ,acıkçası işimiz var bu tarz şiparişler de onu nasıl tetikliyor bilemezsiniz;))Sevgiyle kalın...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aysu hanım öncelikle bu güzel dilekleriniz için teşekkür etmek istiyorum,sizin oğlunuza da sağlıklı bir ömür diliyorum.oğlunuzunda mcqueen sevgisinden dolayı olsa gerek olaya çok hakimdiniz ne demek istediğimi nasıl birşey istediğimi kolaylıkla anladınız :)filmdeki arabaların isimlerini ikimizde tek tek sıraladık:)bunun için tam istediğim gibi bir çalışma çıktı ortaya, oğlumda aynı şekilde çok beğendi hatta partinin yaklaşık yarım saati kurabiyeleri vermek istememesinden dolayı ağlamasıyla geçti en son kurabiyeleri sakladı resmen paketin başında bekledi hepsi benim diyip paylaşmak istemedi tekrar ellerinize sağlık herkese çok rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir site başka bir organizasyonda tekrar görüşmek üzere hoşçakalın oğlunuzu öpüyorum

Selma Alkan dedi ki...

super gorunuyorlar Aycu ablacim ellerine saglik..Simdiden bayraminiz mubarek olsun..saglicakla kalin selma