5 Aralık 2007 Çarşamba

PEMBE DÜŞLER


Malzemeler

9 adet yumurta

3 litre süt

9 kaşık un

9 kaşık seker

2 paket kabartma tozu

3 paket krem şanti

muz, fıstık ,çikolata

kücük kutu meyve suyu ve yaglı kagıt

3 paket kakaolu puding ve1/2 su bardagı un

pembe gıda boyası

yapılışı

Ben mini fırın kullandıgım için 3 tane ayrı ayrı kek yaptım.önce yaglı kagıdımı tepsiye göre ayarladım ardından 9kasık unu elekle eledım2 paket kabartma tozunu da ekledim.cırpma kabıma 3 yumurta kırdım(oda ısısında)3 kasık sekerle yaklasık 10 dakıka cırptımardından 3 kasık unumu ekledım160 derece fırında pişirdimarka arkaya diger keklerımı de pişirdim.pişen 3 adet kekimi sogumaya bıraktım. diger tarafta2 litre süt ile pudiglerimi (unumuda ekledim)

pişirdim.kremsantimi de hazırladım. kremamın içine bu şantiden bir miktar karıştırdım tadı daha güzel oluyor (tahminen 2 subardagı kadar)kekimin her katına krema surmeden önce ıslatıyorum.her katı hazırlayıp aralarına meyve ve cikolataları koyup dısını yalnızca şanti ile sıvıyorum dolaba kaldırıp biraz form tutmasını beklıyorum1 saat sonra krem şanti ıle suslemelerimi yapıyorum gıda boyası ile renklı şanti yapıp dekor veriyorumüstünde şeker hamurundan yapılma kalpler ve güller var sizde istediginiz gibi süsleyebilirsiniz.

1 yorum:

Selma Alkan dedi ki...

Ellerine saglik 'pembe dusler'in goruntusune bayildim hele bide pembe olunca pasta daha seker olmus